Skip to main content

Zapinajcie pasy

By 3 lutego, 20109 czerwca, 2015Blog, Video
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM[/youtube]

Naprawdę dobra reklama – prosta i dobitna. Ciekawe jest to, że w kwestii zapinania pasów jest tyle samo zwolenników co przeciwników. Ja zawsze zapinam.

7 komentarzy

  • s pisze:

    do mnie ona jakby, hmmm, nie dotarła?
    nic nie widzę, nawet pasek rozpięłam i nadal nic….

  • Pasek pisze:

    Jak na reklamę to za długa. Półtorej minuty z taką muzyką i zwolnionym trybem może spowodować przyśnięcie i wypadek. I tak jak do poprzednika nic do mnie nie dotarło. Dobrze, że ktoś filmik zatytułował bo pewnie bym nie wiedział o co chodzi. A może tam chodziło o to, że koleś chciał uciec z domu do kochanki a matka z córką go trzymały i awantura była (latający stolik)??

  • s pisze:

    Ej,do mnie nie docierała, gdyż ponieważ
    a. kłopoty z siecią
    b. błąd załączyciela(?)
    dopiero dziś mogłam pooglądać.
    Przepiękne kolory. Niemniej nie sprowokuje mnie do zapinania pasów, a juz tym bardziej po str pasażerki. Widziałam inny media slocik, który długo we mnie siedział. Dziewczynkę czekającą w domu dziecka na mamę, która nie zdążyła dojechać, choć jechala bardzo bardzo prędko. Tylko „myślenie o..” moim zdaniem może nas zmusić do.. myślenia.
    Obrazami jesteśmy zbyt zasypani w codzienności, by zostawały i zostawiały w nas coś na dłużej. Brzmi jak herezja tu, na blogu o fotografii.
    Może się mylę, ja laik jestem. Choć esteta.
    Przy okazji, wiecie że czasem fakt, że pasy były zapięte był współpowodem śmierci?
    Ergo, jeśli potraficie jeździć z głową, to słusznie dano wam prawo jazdy. Pasom nic do tego. Nic a nic.

  • bianka pisze:

    Hmm może nie dociera, bo przywykliśmy do mocniejszych przekazów (jak choćby z poprzedniego czy z 2008 r. ta seria filmików, naprawdę uderzających i pod względem wizualnym, i muzycznym).

  • Madzia pisze:

    a do mnie dociera. daje do myslenia. dziekuje za umieszczenie filmu!
    pozdrawiam!

  • Michał Świerkot pisze:

    Witam Michale, nie będę wdawał się tutaj w dyskusję czy zapinać, czy może nie. Napiszę jedno słowo na temat tej reklamy: M O C .

  • michalmrozek pisze:

    Zobaczyłem jeszcze raz = podoba się jeszcze bardziej – zawiera wszystko co trzeba. Mi to wystarczy, a jak komuś mało to przypominam http://michalmrozek.pl/everybody-hurts/